گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 10718
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



 

به نام خداوندی که انسان را از خاک آفرید و دوباره به خاک بر می گرداند. اکنون در تاریخ  ۰۵/۰۶/۸۶ که شروع به نوشتن این وبلاگ نمودم ،در ابتدا باید هدفم را ازاین کار مشخص کنم.
 من مسعود رفیعی کلشتری، پسری هجده ساله هستم که هدفم از نوشتن این وبلاگ...
***********************
با سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران عزیز و گرامی. ضمن عرض تبریک بمناسبت پنجمین سال تاسیس این وبلاگ و تقدیر و تشکر از شما دوستدارانی که در این مدت بنده را تحمل نمودید و با کمکهای خود، وبلاگ را در راستای پیشبرد اهداف ،یاری کردید.
 متنی که در قسمت فوق مشاهده نمودید، اولین جملاتی بود که بنده پنج سال پیش بعنوان مقدمه برای وبلاگ به ثبت رساندم.
از این باب خوشحالم که توانستم کمک ناچیزی در راستای بعد فرهنگی و اطلاع رسانی به مردم شریف کلشتر ارائه نمایم. نقاط ضعف بسیاری از روز اول دیده میشد و بنده سعی داشتم این نقاط را بپوشانم. با توجه به اینکه محیط کار در قالب وبلاگ بود، شاید نتوانستم انتظارات شما عزیزان را برآورده نمایم.
بنده بمناسبت پنجمین سال تاسیس وبلاگ، اقدام به ساخت محیط جدید برای وبلاگ نمودم. وبلاگی که امکانات آن بسیار بیشتر از وبلاگ قبلی می باشد. دیگر این وبلاگ،یک نویسنده ندارد. بلکه شما هم از نویسندگان این وب می باشید. با عضویت در این وبلاگ وارد خانواده کلشتر شوید، تا با کمک به یکدیگر بتوانیم وبلاگی زیبا داشته باشیم. پس دیگر بدنبال راه برای کمک به وبلاگ نباشید. در منزل خود و با کاپیوتر شخصی خود، شما هم می توانید این وبلاگ را آپدیت کنید. پس هرچه سریعتر عضو شوید.
 فقط خواهشی که بنده از شما دارم این است که در هنگام پر نمودن فرم عضویت، از نام های مجازی جدا خودداری کنید. مشخصات شما کاملا حفظ می گردد و برای بازدیدکنندگان دیگر قابل رویت نمی باشد.
نکته مهم: کسانی که عضو نمی باشند،خیلی از مطالب را نمی توانند مشاهده کنند و همچنین قادر به ارسال مطلب نمی باشند.
همچنین با عضویت در خبرنامه، شما اولین شخصی هستید که از به روز شدن وبلاگ مطلع می شوید.
منتظره شما هستیم...
 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :