گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 10726
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



تعطیلات نوروزی 91 هم به پایان رسید و حدودا 90درصد کسانی که کلشتری هستند،حداقل یک روز از این تعطیلات رو در کلشتر سپری کردند. دیده می شدند کلشتریهایی که در اصفهان، شیراز، تهران،خوزستان، اراک، قزوین و هر نقطه ای از ایران که سکونت داشتند، عید را در کنار یکدیگر گذروندند. وچه زیبا شده بود کلشتر. محبت و صمیمیت از دل کلشتر فریاد می زد و چه زیبا بود لبخند کودکی که با یک اسکناس دوهزار تومانی انگار دنیا رو به او داده بودند.خب سهم اون همین قدره. اما سهم من و تو چقدره؟ بعید میدونم تو با یک تراول صدهزارتومانی به اندازه آن کودک خوشحال بشی. چرا که درد من و تو چیزه دیگه است. به اون جوانی فکر میکنم که بخاطره بیکاری از کلشتر بلند میشه و میره عسلویه به دنبال کار. خب این جوان که عید رو اومده کلشتر،میدونه که بعداز 13 باید دوباره برگرده غربت. چطور میتونی این جوان رو خوشحال کنی؟

بله، همونطور که عرض کردم،تعطیلات تموم شد و مهمانان کلشتر برگشتند به شهرهای محل سکونتشون و مردم کلشتر موندند با کولباری از مشکلات.

شمایی که این چندروز رو کلشتر بودی، به اطرافت دقت کردی؟ از خودت پرسیدی آیا کسانی که اینجا زندگی می کنند در رفاه هستند؟ شاید پرسیده باشی...

بگذریم...

یکی از مشکلات مردم کلشتر که نظر منو نسبت به خودش جلب کرد،...

ادامه مطالب را در قسمت ادامه مطلب مشاهده نمائید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری

این پست در تاریخ ۰۵/۰۲/۱۳۹۱ به روز گردید.

مطالب این پست،برگرفته از نظرات بازدیدکنندگان عزیزاز سایر پستها می باشد. لطفا قبل از ورود به "ادامه مطلب" و "نظرات" مطالب و نظرات سایر پستهارا مطالعه کنید تا گفتمان این بخش برای شما گنگ نباشد.

تعدادی از بازدیدکنندگان عزیز که نسبت به دیگر بازدیدکنندگان تعصب بیشتری به زادگاهشون دارند، در حال بحث و تبادل نظر می باشند. واقعا چقدر عقاید گوناگون هست. علم و سواد از نوشته های این چند عزیز مشاهده میشه و مشخصه که این عزیزان برای اصلاح افکار یکدیگر در مورد کلشتر با یکدیگر می جنگند. یکی مخالف کلشتر، یکی موافق، یکی عاشق و ...

این برای من خوشاینده که هنوز افرادی هستند که حداقل به زادگاهشون "فکر" می کنند. اگر تعداد این افراد بیشتر بود، وضعیت این چنین نبود.

بنده شما رو به قسمت "نظرات" و همچنین "ادامه مطلب" دعوت می کنم تا شاید کمی هم شما به کلشتر فکر کنید.

 

به امید کلشتری آباد... 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری

نگاهی به عکسهای قدیمی و نگاهی به آلبوم کلشتر

شما هم می توانید با نگاه کردن به آلبوم  عکسهای پدر یا پدربزرگتان، عکسهای قدیمی که نمایانگر مکان خاصی از کلشتر ویا تصویر شخص خاصی در آن نمایان است، با ارسال برای وبلاگ، خاطرات عزیزانمان را زنده کنید. شما عزیزی که در قسمت نظرات برای ما می نویسید " اگر کمکی از دستم بر میاد بگو تا انجام بدم"؛ الان وقت همان کمک است.

عکسها را در قسمت ادامه مطلب مشاهده نمائید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :