گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 195
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 10706
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



ازشما سروران تقاضا میکنم که حتما قسمت ادامه مطلب این بخش رو بخونید

سلام میکنم به همه شما کاربران عزیز

از شما که مطالب وبلاگ رو دنبال میکنید واقعا سپاسگذارم.

راستش وقتی مطلب "نگاهی عمیق به تاریخ کلشتر" رو در داخل وبلاگ گذاشتم،چند نفری نظر دادند و انتقاد کردند. بعضی ها تشکر کرده بودند بعضی ها هم انتقاد کرده بودند. دوتاشون قابل سانسور نبود و نمی شد تو وبلاگ گذاشت.

اما یه نفر به اسم 7610 نظر یا بهتره بگم انتقاد کرده بود و واقعا حرفای قشنگی زد چون احتمال میدم این ابهامات برای خیلی از شماها بوجود بیاد.

من بعضی حرفاشو تائید کردم و وبعضیاشو تکذیب میکنم و علتش رو هم نوشتم.

در قسمت "ادامه مطلب" همین لینک، حرفاشون رو قرار دادم تا شما هم بخونید. البته در قسمت نظرات هم هست.

حالا خاسته یا ناخاسته یک اتاق گفتمان در مورد همین موضوعاتی که بحث شده تشکیل شد. من از شما خواهش میکنم که شما هم در این بحث شرکت کنید و نظر خودتون رو برامون ارسال کنید. یقینا شما هم یک چیزایی میدونید که ما نمیدونیم. پس منتظرم...

با کلیک کردن بر روی "ادامه مطلب" زیر، وارد اتاق گفتمان شوید و حرفهای این کاربر عزیز رو بخونید.

منم تا جایی که تونستم جوابشو دادم. حرفهای من رو هم بخونید و نظر خودتون رو برامون بنویسید...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری

به نام خدا

تعطیلات نوروزی90 فرصت خوبی بود برای ماندن در کلشتر و جمع کردن اطلاعات در مورد تاریخچه ی کلشتر. بنده در این چند روزی که در کلشتر بودم،بیشتر وقت خودراصرف گفتگو با افرادی که از تاریخچه کلشتر اطلاعات دارند،کردم. در روز سوم فروردین با مادری روشن دل آشنا شدم که در قسمت های قبل وبلاگ چند خطی برای شما نوشتم. برای بدست آوردن تاریخ کلشتر، در روز پنجم فروردین ،حدود 20 دقیقه با مهندس صادقی صحبت کردم و در عصر همین روز یک گفتگوی 2ساعته باآقای حسن داوودی داشتم. در روز ششم فروردین حدود نیم ساعت با آقای محرم علی رجب نژاد، کدخدای سابق کلشتر صحبت نمودم. هدف از گفتگو با این سه نفر این بود که یک اطلاعات اولیه در مورد کلشتر بدست آورم تا با دستی پر و سوالاتی از پیش طراحی شده به سراغ نفر چهارم بروم. شخصی که در حال حاضر تاریخدان کلشتر است و می توانم به جرات بگویم که تاریخ ایران و جهان را در حد بسیار عالی می داند و نکته ی جالب اینجاست که از هر کس در مورد تاریخچه کلشتر سوال می کردم، آنها اورا به من معرفی می کردند و این شخص کسی نیست جز آقای میرزاجان حسینی، که متولد 1303 می باشد و در حال حاضر در ابتدای جاده شیراز کلشتر سکونت دارد. بنده در ساعت 19:00 روز ششم فروردین وارد منزل ایشان شدم و بیش از 3 ساعت بحث و گفتگو نمودم.

من از شما عزیزان خواهش می کنم که متن زیر را با دقت بخوانید و اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که حتی قسمت کوچکی از این تاریخ را با چشم خود دیده اید و یا از پدران خود شنیده اید، برای فرزندان خود شرح دهید و به آنها بگویید که اینها حقیقت دارند...

متن زیر به صورت سوال و جواب  و به صورت کتابی و گفتاری نوشته شده و شما باید آن را از زبان گوینده یعنی آقای حسینی بخوانید.

*********************************************

میرزاجان حسینی و مسعود رفیعی

ادامه مطالب را در قسمت ادامه مطلب مشاهده نمائید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :